Message: getimagesize(http://www.politikaplus.com//upload/images/arhiva/kruno%20jurcic.jpeg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found

Filename: controllers/home.php

Line Number: 131

Završni osvrt Krune Jurčića na Lyon: Ovo je vrijedna škola | Politika+
Sport

RIJEČ TRENERA: Završni osvrt Krune Jurčića na Lyon: Ovo je vrijedna škola

'Trebamo stalno naglašavati kako smo počašćeni što smo ovdje i što imamo priliku igrati s tako sjajnim momčadima. Naravno, cilj je biti što bolji pa tako mogu reći da mi je žao što smo dobili golove iz vlastitih pogrešaka. '

Piše: PolitikaPlus

Nakon prospavane noći i novog treninga na Maksimiru, popričali smo s trenerom Modrih Krunoslavom Jurčićem o konačnim dojmovima u vezi utakmice u Lyonu.

Kakvi su utisci nakon što su se slegnuli dojmovi s utakmice na Gerlandu: - Nema neke velike promjene u odnosu na dojam koji sam imao odmah nakon utakmice - počinje trener pa nastavlja: - Trebamo stalno naglašavati kako smo počašćeni što smo ovdje i što imamo priliku igrati s tako sjajnim momčadima. Naravno, cilj je biti što bolji pa tako mogu reći da mi je žao što smo dobili golove iz vlastitih pogrešaka. Nije uopće ugodno dobiti gol, ali nekako bi mi lakše sjelo da su to bile neke akcije Lyona i čiste šanse, a ne naše pogreške.

Iskustvo je ipak uvjerljivo na strani francuske momčadi i to se vidjelo: - Naravno da brojke idu njima u korist. Njima je ovo dvanaesta uzastopna sezona u Ligi prvaka, stota utakmica i znaju kazniti pogreške. Nama je ovo vrijedna škola i siguran sam da ćemo mnogo naučiti iz ovih utakmica. - Nakon poraza uvijek dolaze pitanja o izboru igrača: - Tako to ide i to je očekivano. Da je igrao Rukavina, onda bi me danas pitali "zašto nije igrao Beqiraj?". -

Oba pogotka Lyona plod su individualnih pogrešaka: - Dvojba nam je bila staviti Pokrivača ili Tomečaka koji nije trenirao od Lokomotive. Odluka je pala na Pokrivača koji zapravo više od godinu dana nije u igračkom procesu. Ideja je bila od početka utakmice s puno igrača u sredini usporiti Lyon, ali ozljeda Badelja nam je dosta toga poremetila. -

Jurčić je svjestan kako će Dinamu biti vrlo teško i u nastavku natjecanja, no Modri će u svakoj utakmici ići na pobjedu: - Nije nas ništa iznenadilo u utakmici protiv Lyona. Naravno da mi uoči utakmice tražimo pobjedu i da se tako pripremamo jer to je jedini sportski pristup, ali ušli smo u društvo velikih i opasnih ekipa. U Ligi prvaka plasman uvelike ovisi o uloženim sredstvima i rijetko kada se dogode velika iznenađenja; nema tu previše filozofije  - zaključuje strateg Dinama.

liga prvaka, lyon, dinamo, kruno jurčić