Komentari

LOŠE ODLUKE: Microsoft u samo deset minuta izgubio povjerenje koje je gradio deset godina!

Bojkotiranje ovakvog antipotrošačkog proizvoda jedini je način na koji je moguće poslati poruku.

Piše: Miro Babojelić

Na konzološko tržište, Microsoft je ušao na mala vrata krajem 2001. Tada je to bio prostor na kojem su suvereno vladala tri branda, Sony, Nintendo i sve više kaskajuća Sega.

Gamerska zajednica gotovo je orgazmički aplaudirala Microsoftu što im je omogućio da na konzoli vrijednoj svega 1500 kuna mogu igrati igre koje su se u tadašnje vrijeme optimalno pokretale na peterostruko skupljim PC konfiguracijama

Međutim, ponajviše zahvaljući planetarnoj popularnosti sci-fi pucačine Halo, Xbox je polako, ali sigurno, gradio reputaciju idealne platforme za sve hardcore igrače.

 

Globalni uspjeh Haloa, (bilo od strane kritike/publike) opovrgnuo je dotadašnje paradigmatsko percipiranje kako je pucačine iz prvog lica moguće kvalitetno napraviti isključivo za PC platformu, zbog izrazite reaktivne prednosti koje ima kombinacija tipkovnice i miša, nasuprot tromijim gamepadima.

U kasnijim fazama životnog ciklusa konzole, točnije 2005., svi vlasnici dotične bili su počašćeni fantastično optimiziranim portovima kultnih PC naslova, kao što su Doom 3, Far Cry i Half Life 2.

Gamerska zajednica gotovo je orgazmički aplaudirala Microsoftu što im je omogućio da na konzoli vrijednoj svega 1500 kuna mogu igrati igre koje su se u tadašnje vrijeme optimalno pokretale na peterostruko skupljim PC konfiguracijama.

Te iste 2005., Microsoft je nastavio uzlazni trend popularnosti među gamerima s konzolom nove generacije.

Xbox 360 dao je tada kupcima sve što su mogli poželjeti, HD rezoluciju slike, fantastične ekskluzive, stabilan online servis i, u novije vrijeme, hrpu aplikacija vezanih uz televizijski sadržaj ili socijalne mreže.

 



Međutim, umjesto da su se na nasljedniku Xboxa 360 fokusirali na nadogradnju uspješne priče koju su, u gotovo idiličnoj simbiozi s gamerima, mukotrpno stvarali protekli deset godina, Microsoft je odjednom promijenio korporativnu politiku i uveo ogromne promjene. Na gore!

 

Bojkotiranje ovakvog antipotrošačkog proizvoda jedini je način na koji je moguće poslati poruku protiv ovakve lihvarske vrste korporativnog bezobrazluka. Jer,  na kraju krajeva, Bill Gates nas treba više nego mi njega

Uvijek uključena kamera, konstantna online autentifikacija, nemogućnost prodaje kupljenih igara (što je apsolutni presedan u sferi kupoprodajih odnosa u modernom kapitalističkom društvu), samo su neki od najčešće spominjanih prigovora.

Sve nabrojano, paradoksalno, kao da je došlo iz Sjeverne Koreje, a ne iz zemlje koja se protiv takvih represionističkih režima bori. Zemlje koja se diči kako su joj temeljne Ustavne norme vezane uz pravo na privatnost i pravo vlasništva, te iste norme, još paradoksalnije, krši na jedan ovako bizaran način.

 

I stoga je, zapravo, jedino rješenje koje nama, kao kupcima, preostaje- potpuni bojkot.

Bojkotiranje ovakvog antipotrošačkog proizvoda jedini je način na koji je moguće poslati poruku protiv ovakve lihvarske vrste korporativnog bezobrazluka. Jer, na kraju krajeva, Bill Gates nas treba više nego mi njega.

Mi imamo alternativu u vidu Playstationa 4.

Microsoft je nema.

Pročitajte više tekstova sa pojmovima:

playstation, nintendo, sony, xbox